در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است بطور مثال می توان به تعاریف ذیل اشاره کرد. تبلیغات فرآیند روشمند ارایه اطلاعات مناسب در مورد کالاها و خدمات به مشتریان و ترغیب و متقاعد کردن مؤثر مصرف کنندگان به خرید کالاها و خدمات می باشد (متولی ۱۳۷۲) و یا در تعریفی دیگر تبلیغات را، ارائه غیر شخصی اطلاعات که معمولاً برای آن پول پرداخت می شود و اغلب با هدف ترغیب برای خرید کالاها، خدمات و یا ایده از سوی افرادی مشخص و توسط رسانه های مختلف انجام می پذیرد، تعریف نموده اند (تافلینگر ۱۹۹۶) همان ط .




دانلود فایل

پاورپوینت درس یکم مطالعات اجتماعی نهم (زمین گوی آبی ما)

گزارش تخصصی چگونگی کمک به پیشرفت دانش آموزان در درس ریاضی

پاورپوینت درس 18 مطالعات اجتماعی هفتم (قدیمی ترین سکونتگاههای ایران)

پاورپوینت درس 2 مطالعات اجتماعی هشتم (تعاون)

پاورپوینت درس 4 مطالعات اجتماعی هفتم (قانون گذاری)

پاورپوینت هوش مصنوعی

پاورپوینت در مورد داروهاي ديورتيك -14 اسلاید

تبلیغات ,مورد ,خدمات ,اطلاعات ,کالاها ,پاورپوینت ,در مورد ,26 اسلاید ,و خدمات ,پاورپوینت در ,آن 26 ,مورد تبلیغات اینترنتی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی استودیو برندینگ مرجان-آموزش و مشاوره برندینگ و گرافیک برند education nikonnamayandegi5 {In search of lost spaces} ماست بند اینجا همه چی هست digital matlab خانه خدا در سال 1269 هجری شمشی یگان فیلم - معرفی فیلم و سریال ایرانی