در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است بطور مثال می توان به تعاریف ذیل اشاره کرد. تبلیغات فرآیند روشمند ارایه اطلاعات مناسب در مورد کالاها و خدمات به مشتریان و ترغیب و متقاعد کردن مؤثر مصرف کنندگان به خرید کالاها و خدمات می باشد (متولی ۱۳۷۲) و یا در تعریفی دیگر تبلیغات را، ارائه غیر شخصی اطلاعات که معمولاً برای آن پول پرداخت می شود و اغلب با هدف ترغیب برای خرید کالاها، خدمات و یا ایده از سوی افرادی مشخص و توسط رسانه های مختلف انجام می پذیرد، تعریف نموده اند (تافلینگر ۱۹۹۶) همان ط .




دانلود فایل

پاورپوینت درس یکم مطالعات اجتماعی نهم (زمین گوی آبی ما)

گزارش تخصصی چگونگی کمک به پیشرفت دانش آموزان در درس ریاضی

پاورپوینت درس 18 مطالعات اجتماعی هفتم (قدیمی ترین سکونتگاههای ایران)

پاورپوینت درس 2 مطالعات اجتماعی هشتم (تعاون)

پاورپوینت درس 4 مطالعات اجتماعی هفتم (قانون گذاری)

پاورپوینت هوش مصنوعی

پاورپوینت در مورد داروهاي ديورتيك -14 اسلاید

تبلیغات ,مورد ,خدمات ,اطلاعات ,کالاها ,پاورپوینت ,در مورد ,26 اسلاید ,و خدمات ,پاورپوینت در ,آن 26 ,مورد تبلیغات اینترنتی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پزشک اخبار ژنراتور و موتور برق kavirtcrayaneh Farstranslate نگماریوم مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت طلبه 313 مطالب اینترنتی kavirnpc