در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است بطور مثال می توان به تعاریف ذیل اشاره کرد. تبلیغات فرآیند روشمند ارایه اطلاعات مناسب در مورد کالاها و خدمات به مشتریان و ترغیب و متقاعد کردن مؤثر مصرف کنندگان به خرید کالاها و خدمات می باشد (متولی ۱۳۷۲) و یا در تعریفی دیگر تبلیغات را، ارائه غیر شخصی اطلاعات که معمولاً برای آن پول پرداخت می شود و اغلب با هدف ترغیب برای خرید کالاها، خدمات و یا ایده از سوی افرادی مشخص و توسط رسانه های مختلف انجام می پذیرد، تعریف نموده اند (تافلینگر ۱۹۹۶) همان ط .




دانلود فایل

پاورپوینت درس یکم مطالعات اجتماعی نهم (زمین گوی آبی ما)

گزارش تخصصی چگونگی کمک به پیشرفت دانش آموزان در درس ریاضی

پاورپوینت درس 18 مطالعات اجتماعی هفتم (قدیمی ترین سکونتگاههای ایران)

پاورپوینت درس 2 مطالعات اجتماعی هشتم (تعاون)

پاورپوینت درس 4 مطالعات اجتماعی هفتم (قانون گذاری)

پاورپوینت هوش مصنوعی

پاورپوینت در مورد داروهاي ديورتيك -14 اسلاید

تبلیغات ,مورد ,خدمات ,اطلاعات ,کالاها ,پاورپوینت ,در مورد ,26 اسلاید ,و خدمات ,پاورپوینت در ,آن 26 ,مورد تبلیغات اینترنتی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مطالب اینترنتی بیمه اجتماعی کشاورزان,روستائیان وعشایر51082 بستان آباد 19sa سایت تخصصی فیلم های انیمیشن Andisheh غذای ایرانی خرید کتاب های کمک آموزشی در تهران فروشگاه پرسشنامه رایگان فروشگاه اینترنتی لوازم زیبایی و آرایشی تولیدی قابلمه پاراب